poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział 4

Gdy Li skończył mówić poczułem jakieś dziwne uczucie. Zrobiło mi się tak jakoś cieplej na sercu. Cieszyło mnie to, że Liam się o mnie martwił. Sam nie wiem czemu tak było. Z jednej strony to było fajne uczucie, ale z drugiej coś podpowiadało mi, że to nie jest dobre uczucie.Weszliśmy do toalety, pozbyłem się z wielkim bólem prochów. Miałem już wychodzić, ale Liam złapał mnie za nadgarstek. Przez moje ciało przeszły dreszcze. Kurwa co się ze mną dzieje.
- Musimy porozmawiać Zayn
- Niby o czym? Chcesz jeszcze mnie przeszukać? Proszę bardzo nie mam już nic jestem czysty jak łza. Nic u mnie nie znajdziesz
- Nie, mam do ciebie tylko jedno pytanie.
- Niby jakie?
- Dlaczego ty mi to robisz? Dlaczego ciągle mówisz o Dan? Mścisz się? Jeśli tak to za co? Co ja tobie zrobiłem?
- Po pierwsze miało być jedno pytanie a zadałeś ich pięć. - kurwa czemu ja jestem takim skurwysynem- Mówię o Dan bo mam do tego prawo, nie mszczę się na tobie, bo nie mam za co.
- Wiesz dobrze ja nadal kocham Dan.
- Skoro ją kochasz to po jakiego chuja jesteś z tą żmiją?
- Bo ją też kocham, rozumiesz kocham je obie. I nie mów na Sophie żmija ok?
- Będę mówił jak mi się podoba
- Posłuchaj mam zamiar się jej oświadczyć i nie życzę sobie żebyś ją obrażał
- Co ty masz zamiar zrobić? Popierdoliło cię?
- Zayn zrobię to co chcę
- Nie możesz tego zrobić
- Zayn ja już podjąłem decyzję i jej nie zmienię. Chodźmy już bo chłopaki czekają
- Idź ja zaraz do was dołącze
- Ok
Nie mogłem uwierzyć w to co przed chwilą usłyszałem. Zabolało mnie to. Ale dlaczego, kurwa co się ze mną dzieję. Jestem o niego zazdrosny? Nie przecież to niedorzeczne, jak mogę być zazdrosny o swojego przyjaciela. Pewnie to dlatego, że nie lubię tej żmiji. Tak to na pewno dla tego. Podszedłem do umywalki i przemyłem twarz zimną wodą. Po jakiś pięciu minutach wróciłem do loży. Siedzieli tam wszyscy niestety ta żmija też. Usiadłem między Horanem a Lou. W mojej głowie nadal słyszałem słowa Li "mam zamiar się jej oświadczyć".
______________________________________________________________________________
Mamy kolejny rozdział. Ten też jest krótki i obawiam się iż kolejne też będą krótsze.
Mam nadzieję, że wam się podoba. Będę wdzięczna za komentarze. Dla was to kilka sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.
Kocham was <3

5 komentarzy:

  1. ohohoho co tu się porobiło?? xd
    Świetny love yaa
    Zapraszam do mnie : http://catch-me-029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww....Rozdział boski...Pisz szybko następny.Będę czytać i komentować ^^ A no i zapraszam do siebie:http://niktniejestperfekcyjny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! :D
    Mam nadzieję że next będzie jak najszybciej!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Super rozdział,czekam na następny! Mam nadzieję że pojawi się on jak najszybciej! xD :D

    OdpowiedzUsuń