poniedziałek, 3 lutego 2014

Rozdział 1

Siedziałem na kanapie w salonie oglądając mój ulubiony serial.Nagle do domu weszła jędzowata żmija (czytaj: Sophia).
-Hej jest Li?
- Cześć. Nikt nie nauczył cię pukać? To, że jesteś dziewczyną Liama nie upoważnia cię do tego, że możesz wchodzić sobie tu jak do swojego domu.
- Zayn mógłbyś być milszy dla mnie wiesz, w końcu niedługo z wami zamieszkam.
- Co?!?! Chyba cię pojebało. Nigdy tu nie zamieszkasz, bynajmniej dopóki ja żyje
- Wiesz to nie od ciebie zależy.
-Cześć skarbie co ty tu robisz miałaś być za godzine.
- Stęskniłam się za moim kotem
- Kurwa z tej słodyczy zaraz zacznę rzygać tęczą
- Stary daj spokój - odpowiedział Li z uśmiechem na twarzy
- Idę do siebie, nie mam zamiaru patrzeć jak rozbieracie się wzrokiem nawzajem. Jesteście obleśni
- Czyżby ktoś był zazdrosny?- zapytała żmija
- O co? O taką małpę jak ty? W życiu
- Zayn przestań ubliżasz Sophii, rozumiem że może i jej nie lubisz ale odrobina szacunku się jej należy

Poszedłem do swojego pokoju, zamknąłem drzwi i usiadłem na parapecie wyciągając papierosa z paczki. Siedziałem tak wpatrując się w przestrzeń za oknem. Wszystko tętniło życiem tylko nie ja. Od jakiegoś czasu nie wiem co się ze mną dzieje. Kiedy widzę jakąś zakochaną parę robi mi się niedobrze, psuje mi się humor a zwłaszcza kiedy tą parą jest Li i ta żmija Sophia. Nienawidzę jej, od początku działa mi na nerwy. Kiedy jest z Li udaję cnotkę, ale kiedy go nie ma zamienia się w żmije. Skończyłem palić, gdy ktoś zapukał.
- Czego?
- Mogę wejść?
Po głosie rozpoznałem, że to Hazz. Wstałem z parapetu i otworzyłem drzwi.
- Co tam stary?
- Idziemy na impreze, idziesz z nami?
- Idziemy. Czyli ta żmija też idzie?
- Taa. Zayn powiedz mi jedno.Za co ty jej tak nie lubisz co?
- Za całokształt.
- Nie rozumiem cię stary, przecież ona jest...
- O której idziemy?
- Za godzinę. Musimy zaczekać na Lou i El.
- Ok
Hazz opuścił mój pokój. Zastanawiałem się czy iść na tą imprezę czy nie. Po dłuższym namyśle stwierdziłem, że pójdę może wyrwę jakąś laskę. Poszedłem wziąć szybki prysznic. Po 30 minutach byłem już gotowy. Ubrałem czarne rurki, białą koszulkę i moją skórzaną kurtkę. Zszedłem do salonu, chłopaki siedzieli na kanapie a dziewczyny latały jak postrzelone.
- A im co?
- Wiesz muszą się zrobić na bóstwo -powiedział Niall zapychając usta kanapką
- Wyrobią się do jutra?
- Chuj je wie -odpowiedział Hazz
-Horan nie żryj tyle bo znowu będziesz rzygał
- Nie moja wina kurwa,że jestem głodny
- Stary ty wiecznie jesteś głodny - odpowiedzieliśmy zgodnie chórem
- Dajcie mu spokój- wtrąciła się El
- WOW wyglądasz..... zajebiście skarbie- powiedział Lou śliniąc się na jej widok jak dziecko na widok lizaka
- Chętnie bym cię
- Tak wiemy zerżnął byś ją ty i teraz.
-Idziemy? -zapytałem
- Nie nie ma jeszcze Sophii- odpowiedział Li
- ŻMIJO DŁUGO JESZCZE???!!!!
-Zayn, prosiłem cię o coś.
- Już jestem.
- No w końcu. To jak idziemy?
- Tak
Wyszliśmy z domu. Stanęliśmy na podjeździe. Mieliśmy dwa samochody.
- No to który dzisiaj robi za szofera? Li??
- No dobra, ale jest jeszcze ktoś potrzebny.
Wszyscy spojrzeli na mnie
- Oooo nie, nawet na mnie nie patrzcie. Mam dzisiaj plan zajebać się w trupa.
- Dobra ja poprowadzę -odezwał się blondyn
- Ok. No to tak ja, Sophia, Harry w jednym a w drugim reszta pasuje taki podział? - zapytał Li
-Mi pasuje-odpowiedziałem
Wsiadłem do samochodu. Oni stali na podjeździe patrząc na mnie jak na kretyna.
- Co jest kurwa jedziemy czy nie?
-Już
Ruszyliśmy z d podjazdu. Na miejscu byliśmy po 30 minutach. Impreza była już dobrze rozkręcona. "Panie i Panowie Zayn Malik nadchodzi" Pomyślałem po czym się uśmiechnąłem. No to imprezę czas zacząć
___________________________________________________________________________
No mamy pierwszy rozdział.
Jak wam się podoba? Będę wdzięczna za komentarze.
Pamiętajcie komentarze karmią wenę :)


10 komentarzy:

  1. OŁ OŁ OŁ BOSKI!!! jesteś niesamowita!! kiedy nowy ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny *-*
    kiedy kolejny?
    @dominika2662

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW cudny rozdział kiedy dodasz kolejny??

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kiedy next :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej super. Zayn jaki ty jesteś niemiły dla Sophie(tez jej nie lubię, ale Liam jest szczęśliwy i tylko to się liczy).
    Najlepszy tekst" Panie i Panowie Zayn Malik nadchodzi".
    Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział cudny ! Czekam na nn;* Życzę dużooo, weny do tworzenia nowych perełek ^.^ W wolnej chwili zapraszam do siebie ---> http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/

    Tutaj też :

    ♥ http://me-and-my-world-suzie.blogspot.com/
    ♥ http://bede-walczyc-one-direction-love-story.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. No no... Czekam na next.
    "Panie i Panowie Zayn Malik nadchodzi"
    Węszę grubą akcje. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sophia żmija racja :D

    OdpowiedzUsuń