poniedziałek, 3 lutego 2014

Prolog

-Stary co ci jest?
-Źle się czuje nie mogę?
-Nie kłam ok? Zachowujesz się dziwnie mów o co chodzi. Za każdym razem gdy Liam i Sophia są z nami ty się zachowujesz jak jakiś idiota
-O nic kurwa,weź się odwal.
- Zayn, nie zaczynaj
- Louis wyjdź chce być sam.
-Nie, nie wyjdę dopóki nie powiesz prawdy
- Chcesz prawdy?
-Tak
-NIC MI KURWA NIE JEST !!!!!!
- Kurwa Malik nie kłam, znam cię nie od dziś i wiem kiedy mówisz prawdę a kiedy nie
-Dobra zakochałem się. 
-Co?!
- To co słyszałeś. Znasz prawdę więc wypierdalaj z mojego pokoju.
- Kim ona jest?
-Chuj cię to obchodzi Lou. Wypierdalaj. Przeliterować ci?
-Obchodzi mnie. Mów kim ona jest
-Kurwa Lou wyjdź.
- Dobra ale wiedz,że wrócimy do tej rozmowy
- Chciałbyś 
Lou wyszedł z mojego pokoju. Kurwa czy to aż tak widać. Muszę się ogarnąć i pilnować co i do kogo mówię. Jak chłopaki poznają prawdę to będę musiał się wyprowadzić a tego bym nie chciał. Chociaż z drugiej strony może to zaakceptują. Kurwa sam już nie wiem. Jedno wiem na pewno, nieodwzajemniona miłość to najgorsze co może spotkać człowieka w życiu
 

6 komentarzy:

  1. Czekam na next ;) Zapowiada się nieźle. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, czekam na pierwszy rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne *-*
    Czekam na kolejny rozdział
    @dominika2662

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Czekam na kontynuację. W kim zakochał się Zayn?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymmm... Mam dziwne przeczucie, ale już nie mogę się doczekać next'a.
    twój blog trafia do moich zakładek.!
    Dodatkowo mam zaszczyt nominować twój blog do Liebster Awards :)
    Szczegóły na : http://one-direction-droga-przeznaczenia.blogspot.com/2014/02/nominacja-do-liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam dziś twój blog na fb i muszę przyznać, że piszesz świetnie!

    +Zapraszam do mnie! <3
    http://midnight-memories-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń