piątek, 25 kwietnia 2014

Rozdział 10

          
      Gdy zszedłem do jadalni, wszyscy już siedzieli przy stole.
  -No nareszcie jesteś ,moje boskie mięsnie domagają się dostawy, a ty się wleczesz jak kariera chłopaków z „ The Wanted” .- Jak zwykle Harry błysnął  inteligencją niczym uśmiech po paście Colgate.
   -Spokojnie bo ci temperatura skoczy i powietrze z tych mięśni uleci a szczególnie z tego najbardziej napompowanego. -odburknąłem i wszyscy wybuchli śmiechem oprócz rzecz jasna pana napompowanego.
  -Ej możemy już jeść ????- Zaskomlał Horan wpatrując się z tęsknotą w kurczaka.
  -Nikt się jeszcze z głodu nie zesrał Horan…- Harryego najwyraźniej opuścił dobry nastrój.
  -Ale z nadmiaru powietrza tak, więc lepiej uważaj napompowańcu.- Horan najwyraźniej naprawde był głodny.
  -Idź lepiej pod lodówke szlaufie, tam masz parówki.
  -Nie bój się twojej napompowanej parówy bym nie tknął
  -Ogarnijta się szczawie!!! –próbowałem ogarnąć ten zwierzyniec.
  -Nie mów do mnie szczawiu gówniarzu- ryknął Louis
  - Horan zamknij ryj bo ci kurczaka zabiore, a ty Harry się uspokój bo wyrzuce pompkę do roweru której tak skrzętnie używasz…- i znowu ryk. Kurwa on mnie dzisiaj zabije. Ale tak jakoś samo z siebie wyszło. Nagle Horan zaczął szlochać wszyscy osłupieli.
  - Zostaw mojego kurczaczka w spokoju ty jebaku- dla Horana najwyraźniej tak pozornie niewinna groźba, to było już za dużo. 
  -Spokój!!!!Horan nikt ci nie zabierze kurczaka.
W końcu zasiedliśmy wspólnie do posiłku, było by wszystko ok, gdyby nie podejrzliwość  i  spostrzegawczość  BooBeara.
  -Zayn jesteś ostatnio jakiś nieswój. Coś się stało??
  -Nie nic mi nie jest, po prostu Harry zostawia za dużo brudnych skarpetek i chyba jestem na haju
  -Wal się patafianie- Hary miał chęć mordu w oczach.
  -Lepiej zajmij się swoimi gaciami bo jebią na kilometr
  -YYYY Ale to twoje, ja nie noszę czerwonych stringów.
  -Nie dobrze mi- rzekł skonsternowany Horan.

      Po obiedzie poszedłem do siebie.  Mając nadzieję że chociaż chwilę spędzę sam ale oczywiście z tym stadem jebaków nie można liczyć na taką chwilę przyjemności… Z dołu dobiegł mnie hałas i płacz Nialla któremu Harry najwyraźniej zajebał lody.
 Nagle ktoś zaczął nakurwiać mi w drzwi:
  -Czego?
  -Gówna psiego pało jebana :D
Louis bez pytania wparował do pokoju.
  - Co się ostatnio z Toba dzieje ?? Zabujałeś się czy masz okres stulecia ???
  -To drugie heh
  -A to już wiadomo czemu stringi Harryego są czerwone huehuehue
  -Sperdalaj!! pewnie ubrudził ketchupem jedząc z Horanem parówki.
  -Te napompowane?
  -Pewnie że nie, bo tak to Harremu zabrakło by wypełniacza buahaha
  -A tak na serio to co jest grane co?
  -Oj nic…
  -No przecież widzę
  -Nic mówie!! Najwyraźniej masz problemy ze wzrokiem …za bardzo skupiłeś się na czerwonych stringach z napompowańcem w środku hi hi
  -Dobra nich ci będzie… Ej zróbmy quiz
  -Jaki ?
  -Szybkie pytania i szybka odpowiedź, musisz odpowiadać bez zastanowienia ok.?
  -Dobra niech ci będzie.
  -Lubisz?
  -Kurczaka
  -Nienawidzisz ?
  -Stringów Harrego
  -Słuchasz?
  -Muzyki
  -Piszesz?
  -Teksty
  -Jesz?
  -Nie jem bo Horan wszystko wpierdala i czyha koło lodówki jak Cerber XD
  -Pijesz?
  -Wódkę
  -Śpisz?
  -Sam
  -Lubisz ?
  -Rysować
  -Nienawidzisz?
  -Żmii
  -Kochasz
  -Liama
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy(system zawieszony)

-No i wszystko jasne- stwierdził Louis...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No siema jebaki! XDD
Jak wam się podoba nowy rozdział?
Jest to pierwszy rozdział opracowany wraz z Emi. Podobają wam się jej wymysły? Bo ja osobiście jestem zachwycona. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaką bekę miałam jak pisałyśmy ten rozdział. Prawie cały czas leżałam na podłodze i śmiałam się z jej tekstów. Mam nadzieję, że też ją polubicie, a wręcz pokochacie :)
PS PROSIMY O NIEKOPIOWANIE TEKSTÓW Z ROZDZIAŁU!!!!!!! XDDDDDDD
POZDRAWIAMY COLGATE HUEHUEHUE
Byłybyśmy wdzięczne za komentarze :D :* <3
Siema tu Emi mam nadzieję że spodoba wam się moje wariactwo a w kolejnych rozdziałach również inne rzeczy ale to już tajemnica:)
Pozdrawiam was serdecznie i czekam na komentarze :***

A oto wyżej wspomniane stringi.
To okres stulecia czy ketchup ? Jak myślicie??? XDD

6 komentarzy:

  1. Fajny ,ale czemu taki krótki ?Kiedy następny? Jest super xox
    Zapraszam na swój http://keep-away-from-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, iż kolejny rozdział pojawi sie jutro

      Usuń
    2. Pod warunkiem że nasza wena nas nie opuści:)

      Usuń
  2. hahahahha boże umarłam haha jakie teksty kocham to !!! <3
    zapraszam do mnie może mój blog sie tb spodoba :) dodałam właśnie 3 rozdział <3 : http://not-all-angels-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, ale krótko.. Pisz więcej. ♥
    Kiedy next ..?
    zapraszam do mnie.
    http://escape-from-future-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te teksty xD Świetne!!! KOcham was ;PP Ja myślę że to okres stulecia xD
    Zapraszam na nowe rozdziały na moich blogach :
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/
    http://nig-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń