środa, 4 lutego 2015

No to mamy już roczek :)




Jeeeeeeeeeeeeej to już rok i jeden dzień tak bardzo ogarnięta ja,że zapomniałam dodać post wczoraj od opublikowania pierwszego rozdziału na blogu. 
To już 366 dni z wami z najlepszymi czytelnikami/czytelniczkami na świecie,dziękuję Wam za te dni i miesiące spędzone wspólnie, dziękuję za wytrwałość w czekaniu na kolejny rozdział, za wyrozumiałość, za wszystkie miłe lub też i nie miłe komentarze, które dawały mi kopniaka w tyłek i mobilizowały do dalszego pisania oraz za wszystkie nominacje do LBA. Pamiętam jak dziś, moją reakcje na pierwszą nominacje. Byłam tak szczęśliwa,że się popłakałam. Niby taka nominacja to nic poważnego, ale dla mnie to było na serio dużo.
Zakładając bloga, sądziłam że po kilku miesiącach blog zostanie usunięty, tak jak wcześniejsze blogi zakładane przeze mnie, jednak myliłam się. Jestem w szoku, że ktokolwiek polubił tego bloga i go czyta. Na początku powtarzałam sobie " To nie ma sensu usuń tego bloga, to kolejny nie wypał" Teraz sądzę, że założenie tego bloga było czymś najlepszym co w życiu zrobiłam. Co prawda nie mam tysięcy komentarzy, milionów wyświetleń i setek fanów, ale to co mam jest dla mnie wystarczające. Każda osoba która skomentowała którykolwiek rozdział sprawiła, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Każde wyświetlenie bloga, sprawiało że coraz bardziej zaczęłam wierzyć, że jednak warto dalej pisać.
Co prawda nieraz zdarzyły się przykre sytuacje, jednak tych miłych było znacznie więcej. 
Mam nadzieję, że pomimo długich przerw między rozdziałami, pomimo tego jak bardzo kiepskie one są lub będą pozostaniecie ze mną oraz Emi do końca tej historii.
Jeszcze raz BARDZO BARDZO BARDZO dziękuję za wszystko co zrobiliście.
JESTEŚCIE NIESAMOWICI!!!!
Kocham Was <3

xx Wika xx



6 komentarzy:

  1. ROCZEK !!! <3 Jejuu, ale się cieszę :)))) <3

    Czekam na następny świetny rozdział <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz roczek :) Ejj a raczkujesz już??
    Kocham Cię i czekam na kolejny rozdział bo na pewno warto :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm is anyone else having problems with the pictures on this
    blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end
    or if it's the blog. Any feed-back would be greatly
    appreciated.

    Feel free to visit my web-site :: quest Bars

    OdpowiedzUsuń
  4. Aw, this was a really nice post. Spending some time and actual effort to generate a great
    article… but what can I say… I put things
    off a lot and don't manage to get anything done.

    Feel free to surf to my web-site; quest bars

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey there I am so grateful I found your webpage, I really found you by error, while I was looking on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say thanks a lot for a incredible post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I
    don't have time to read it all at the minute but I have saved
    it and also included your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read much more, Please do keep up the
    awesome job.

    Here is my web page; free music downloads

    OdpowiedzUsuń
  6. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is needed
    to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I'm not very internet smart so I'm not 100% sure. Any tips or advice
    would be greatly appreciated. Kudos

    My weblog; Quest Bars

    OdpowiedzUsuń