środa, 21 stycznia 2015

Liebster Awards 3

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Nominację otrzymałyśmy od  Violette za co bardzo gorąco dziękujemy

Pytania które otrzymałyśmy:
1. Jak długo zajmujesz się blogowaniem?
Wika: Szczerze to nawet nie wiem, nie liczyłam nigdy, ale wydaje mi się, że około roku albo dwóch lat
Emi: 6 miesięcy 
2. Co robisz oprócz pisania (pasja, zainteresowania)?
Wika: Oprócz pisania to hmmmmm..... nic chyba, pisanie jest moja jedyną pasją, chociaż nie moja pasją jest granie ludzią na nerwach i denerwowanie ich. Taaak KOCHAM TO
Emi: Taniec, śpiew, ksiązki rysunek
3. Lubisz swoje imię?
Wika: Kocham je <3
Emi: Nie
4. Ulubiony kolor?
Wika: Czerwony, niebieski, biały, zielony, pomarańczowy fioletowy
Emi: Wszystkie oprócz różowego
5. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Wika: Fałszywości, dwulicowości nie ma nic gorszego
Emi: Znieczulicy
6. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie lubisz najbardziej?
Wika: Ostatnio nie oglądam praktycznie nic, ale jeśli już coś to jestem skazana na Pierwszą Miłość niewierze że się do tego przyznałam boszeee
Emi: Tak. NCIS, RBD, Castle
7.Dresy vs dżinsy
Wika: Zdecydowanie dżinsy
Emi: Dżinsy
8. Do jakich fandomów należysz?
Wika: Directioners, Kwiatonators, Rommies i tak troszkę 5SOSFamily.
Emi: Można powiedzieć, że jestem początkującą Directioner
9. Jakiego czasu w roku nie lubisz?
Wika: Dni przed i po walentynkach te zakochane pary rzygam tęczą, nie przepadam również za okresem świątecznym, ta sztuczna miłość, przyjazna atmosfera. Jednym słowem MASAKRA
Emi: Tego kiedy pracuję i chodzę do szkoły
10. Ile masz lat?
Wika: W kwietniu skończę 17
Emi: Zacny rocznik Harrego. W czerwcu 21
11. Ulubiona piosenka?
Wika: I tu się pojawia BIG PROBLEM, gdyż nie posiadam jakiejś mega mega ulubionej piosenki, jednak od dłuższego czasu mam faze na
 ROOM 94 -Dirty Dancing
 Sofia Karlberg - Crazy in love 
One Direction -Where do broken hearts go?

Emi: Are you fucking kiding me?

Blogi które nominujemy to:
Więcej nie nominujemy, gdyż nie mamy kogo :)

Gratulujemy :D

Pytania dla nominowanych
1. Ulubiony film?
2.Czym kierujesz się w życiu?
3.  Co skłoniło cię do pisania bloga?
4.  Gdyby Twoje życie miało przypominać dowolny serial, który byś wybrała?
5. Książka czy film?
                                              6. Jakie jest twoje największe marzenie?
7. Rap vs Pop?
8. Spodenki  vs sukienka?
9. Tymbark vs Roko?
10. Ulubiona pora roku?
11. Masz możliwość cofnąć się w czasie i naprawić jeden wybrany błąd, korzystasz z okazji?? Dlaczego?

Pozdrawiamy
Wika i Emi

2 komentarze:

  1. Mam pytanie, czy mozna zrobic cos w stylu 'odrzucic nominacje'? Bo jakos nie kreci mnie Liebster Award...
    A tak btw macie swietnego bloga *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, wystarczy po prostu zignorować nominacje. Nie dodawać posta i tyle

      Usuń