piątek, 27 marca 2015

INFORMACJA

Hej!

Przychodzę do Was ze złą wiadomością. Wraz z Emilką długo myślałyśmy czy aby na pewno to zrobić jednak w końcu podjęłyśmy decyzje.
W związku z wydarzeniami z dnia 25 marca 2015 postanowiłyśmy zawiesić działalność bloga.
Jest to spowodowane tym iż ja jako główna autorka nie jestem w stanie prowadzić go dalej, wiedząc że Zayn odszedł z zespołu. Pisząc to jest mi na prawdę przykro bo ten blog to całe moje życie. Napracowałam się nad nim, ale teraz musze go zawiesić.
Przepraszam wszystkich bardzo, ale ja na tą chwilę na prawdę nie jestem w stanie pisać dalszych rozdziałów zwłaszcza, że opisuje je jako Zayn.
ACZKOLWIEK jest to tymczasowe zawieszenie. Za jakiś czas może za tydzień może miesiąc wrócę do pisania. Muszę tylko najpierw doprowadzić się do normalnego stanu, bo teraz nie jestem w stanie nic robić.
Mamy nadzieję, że rozumiecie nasza decyzję i zostaniecie z nami. Jeśli nie to zrozumiemy to, chodź nie ukrywam, że będzie nam przykro.

Kocham Was <3

Trzymajcie się misie

Wika xx



#AlwaysInMyHertZaynMalik



5 komentarzy: