piątek, 2 maja 2014

Meliska, żelki, cysterny iiii...UWAGA!!! TADAAAM!! inne takie XDDDD

Siemka!
Na prawdę zależy nam na waszych komentarzach, bo bez nich nie wiemy czy to co piszemy idzie w dobrym kierunku i trafia w wasze gusta oraz czy warto jest wgl pisać dalej. Zajmie wam to chwilkę,nawet nie 5 minut, a dla nas jest to rodzaj wytycznych oraz swego rodzaju pochwała. Wystarczy spojrzeć na Emi, która ostatnio jak zobaczyła komy pod rozdziałem to zjebała się z krzesła i latała przez 15 min po mieszkaniu i się darła,że komuś podoba się to co piszę. Pozwolę sobie ją zacytować " Jestem zajebista, mam moc, widzisz??? Patrz i podziwiaj. Jestem genialna....." Tak to mniej więcej wyglądało. A o pozach jakie strzelała to nie wspomnę (następnym razem zrobię focie to wam pokarze) i zacieszu na gębie.
Ja również się ciesze, może nie okazuję tego tak jak ona z powodu nadmiaru meliski. Niestety piję ją litrami, przez nią właśnie. Niedługo cysterne będe musiała zamawiać. A ona chyba coś ćpie bo jest nie do ogarnięcia. Więc jeśli częściej chcecie byśmy były HAPPY to komentujcie nawet jeśli ma to być tylko emotka lub jedno słowo.
Wiki:*


Elo żelo miśki:*
Jestem Emi a Emi to JAAAA!!!!!!!!!
HAHAHAHAHA( ps Wiktoria własnie się tarza raz na biurko raz na podłodze a to niby ja coś ćpie)
Co do tego co pisała Wiktoria to rzeczywiście zależy nam na komentarzach bo chcemy znać waszą opinie.
I nie myślcie sobie że śpiewam "bo ja jestem zajebista to sprawa jest oczywista..." Chociaz Wiki taką ze mnie zrobiła XD
Ale to że latam i skaczę jak oszalała z radości to prawda więc dajcie mi się troche pocieszyć :D - a oto mój zaciesz :

Nooo tak to mniej więcej wygląda hahahahaha
Kooooocham was i czekam na komentarze:*
Emiiiiii to JAAAAA!!!

5 komentarzy:

  1. Twój blog jest świetny! Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. omomomomoommomomomomomomomo nie wiem co dalej napisać bo jesteście genialne!!! Codziennie wchodze właśnie na tego bloga sprawdzając czy coś nowego się nie pojawiło.Czyli musi to oznaczać że jesteście FENOMENALNE,FANTASTYCZNE I STRASZNIE UZDOLNIONE!!!!! Czekam na kolejne perypetie Ziam'a hahaha
    Kochamy was <3

    Odmeldowuję się xd
    Sandra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jjjjjjjjjjjjjjjjjj jupie dziękuję:*:*:*:*:**::*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do LBA ;*
    Szczegóły tutaj :
    http://nig-d-y.blogspot.com/2014/05/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, ale dopiero dzisiaj weszłam :)
    Więc.... to jest takie ciekawe.. i inne ♥ Zajebiście się czyta :3 Uwielbiam <333

    OdpowiedzUsuń